środa, 5 czerwca 2013

Wprowadzenie

  Trzeba się przedstawić. Jestem Pałka♥ i ostatnio zaczęłam interesować się modą.O tym między innymi będzie ten blog. Będę czasami wstawiała zdjęcia stylizacji z moich ciuchów, a czasami z takich stron jak allani. Mam nadzieję, że spodoba wam się mój styl. Na tym blogu będę też pisała o rzeczach, które akurat są na czasie i mnie interesują. Zachęcam do komentowania i klikania reakcji.

  Mam kilka innych blogów ( patrz mów profil). Musicie dlatego być dla mnie wyrozumiali jeśli chodzi o czas między notkami. Jedną notkę mogę dodać dzień po pierwszej lub miesiąc po poprzedniej. Jeśli nie będzie akurat tematów to na blogu będzie cicho. Czasami mogą pojawić się jakieś ankiety lub inne dodatki. Interesuję się też modelingiem i fotografią. Jednym słowem zachęcam was do częstego odwiedzania bloga :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz