poniedziałek, 13 stycznia 2014

Pewnego jesiennego dnia... Nie no żartuję xD

  Pewnego dnia wybrałam się z Jagodą ( poznaliście ją w ostatnim filmiku ) na "sesję". Dopiero teraz miałam czas, żeby obrobić zdjęcia itp. Ostatni tydzień szkoły trzeba jakoś przetrwać... Potem dwa tygodnie wolnego :) Może spadnie śnieg... Chociaż w sumie to wolałabym żeby już była wiosna i lato, bo brakuje mi wygrzewania się na słońcu, letnich ubrań, lodów ( jem je w domu, ale to nie to samo! ). W ferie na pewno posty będą pojawiać się częściej. Mam sporo nowych pomysłów. Teraz z niecierpliwością oczekuję mojej przesyłki z Allegro ( szczotka Tangle Teezer ). Znając Allegro to akurat pod koniec ferii przyjdzie xD






Nie wiem co się z jakością stało :'(
Tego zdjęcia nie zrobiłam zębami jakby ktoś pytał xD



 Jest nowy rok więc postanowiłam trochę zaoszczędzić pieniędzy. Na wyprzedażach pod koniec roku wydałam prawie wszystko, ale na szczęście moja babcia postanowiła mi podwyższyć kieszonkowe do 70 zł 0.0 ( nie wiem w ogóle dlaczego mi daje, mówiłam, że nie musi ale widocznie ma taką potrzebę więc nie narzekam ;) Niedawno, gdy wróciłam ze szkoły chwycił mnie atak migreny ( na początku widzę kropkę przed oczami, która się powiększa, później prawie nic nie widzę, drętwieje mi całe ciało, nie umiem nic powiedzieć, boli mnie mega głowa i wymiotuję przez następne 12h...). To taka niemiła ciekawostka o mnie -.- No, ale już jest dobrze i pora wrócić do szkolnej monotonii. To jeszcze tylko 4 dni! Trzymajcie się <3




11 komentarzy:

  1. Ładne masz spodnie :)

    Bardzo proszę o klikanie w linki w tym poście!
    http://domi-day.blogspot.com/2014/01/dyskoteka-szkolna.html
    http://domi-day.blogspot.com/2014/01/dyskoteka-szkolna.html
    http://domi-day.blogspot.com/2014/01/dyskoteka-szkolna.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia :)) Ja też mam migreny, tylko że mi pole widzenia zmniejsza się od zewnątrz, dodatkowo mylą mi się słowa :) przykra dolegliwość :c pozdrawiam ! ;)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh,fajny tytuł xddd ;)
    Śliczne zdjęcia,jesteś bardzo fotogeniczna * *

    iska-iskaa.blogspot.com ---- jeśli ci się spodoba to zaobserwuj,.będę bardzo wdzięczna :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ferie mam dopiero za miesiąc, zazdroszczę ci...
    Śliczne buty. ♥

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. nie chciałabym w takim razie mieć takiej migreny. ja ogólnie nie mam problemów z bólem głowy, więc raczej mi to nie grozi. a to jedno zdjecie może dlatego jakościowo jest gorsze bo było robione pod słońce przy złym doborze parametrów aparatu? co?? :) Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia, haha takie... WESOŁE xd

    baliari-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia oraz ciekawy blog :)
    oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna jestes, pierwsze zdjecie najlepsze ;)
    obserwuje i licze na uczciwy rewanz:*
    amimitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sesja :D

    http://izilleys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne focie :*
    Szpileczka :*

    OdpowiedzUsuń