niedziela, 17 sierpnia 2014

August...

  Koniec lata, początek szkoły. Tak, to nikt inny jak Sierpień. Jednak coś miłego w nim jest. Zbiory (ratujmy jabłka!), koszenie zbóż, kupowanie przyborów do szkoły, wyprzedaże w sklepach- kto tego nie kocha? A mimo wszystko i tak ten miesiąc (przynajmniej mnie) kolaży się tylko z końcem wakacji. Dlatego trzeba korzystać! Ostatnie dwa tygodnie przeleciały migiem. Tu wyjście na dwór z koleżankami, tam grill z rodziną; tu festyn i odpust, tam wypad nad Chechło; tu wycieczka na rowerach, tam spacer po lesie w Świerklańcu... I tak miło mijają dni. Następnych kilka dni też nie mam wolnych:

Pon: "Iście" do biblioteki z Jagodą (musi sobie wyrobić kartę i wypożyczyć "Harrego Pottera"- ma bzika na jego punkcie), po południu wybieramy się do Silesi, m.in. do Empiku, bo przecena 3 za 2 książki *.*

Wt: Jadę ze znajomymi do Wesołego Miasteczka u nas w Parku Kultury :-D

Śr: Wycieczka do Łodzi z rodziną.

Ale powiem wam szczerze, że odpowiada mi tyle do roboty. Chciałam w tym miesiącu zapisać się na wolontariat do schroniska, ale jakoś nie wyszło. Niedawno była noc spadających gwiazd i z Jagodą i Martyną całą noc nie spałyśmy i pisałyśmy na FB xD Następnego dnia ledwo żyłam... Mimo wszystko zawsze znajdę czas na Pretty Little Liars i Once Upan a Time (moje nowe odkrycie <3). Wystarczy już tego gadania, mam dla was trochę zdjęć.









Jagoda *.*






 PS: Wszystkie zdjęcia robiła mi Jagoda ;*




12 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :) Fajne masz plany na najbliższy czas. Ja w przyszłym roku chciałabym się zapisać na wolontariat do schroniska.
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajen zdjęcia :) też ostatnio nie spałam całą noc, ale to przez to, że oglądałam filmy :) też miałam zamiar zapisać się do schroniska, ale wyszło z tego nic niestety :( Piękny blog

    http://jerry-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kiedyś miałam pomysł ze schroniskiem, ale jakoś potem o tym zapomniałam i nigdy do tego nie wracałam.

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia.

    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłęgo pobytu w Łodzi! Fajnie, że dobrze baiwsz się w te ostatnie dni wakacji :) Śliczne zdjęcia ;*
    Zapraszam na nowy post u mnie! http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pretty Little Liars ? - moje uzależnienie hahaha :D
    miłego pobytu w łodzi :)
    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy wpis. :)))

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :)
    Trzeba jakoś wykorzystać te ostatnie dwa tygodnie wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze zdjęcia spoko, gdyby były na innym tle,a nie snopków o.O
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia <3 ! Na początku tytuł posta przeczytałam "Augustus..." xD (mała obsesja na punkcie Gwiazd Naszych Wina)
    Szpileczka :*

    OdpowiedzUsuń